miércoles, 5 de mayo de 2010

No mires darrere...

Desprès de guanyar en Bocairent el sprint, hi havien bones sensacions de cara a la 5ª prova de la Lliga Autonòmica en València, concretament a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Va amanèixer un bon dia aunque les prediccions eren de pluja i nosaltres començarem una cursa dificil d´oblidar per lo menys per a mi.
La cursa va començar tranquila pero el mapa estava dibuixat per ambes cares del paper, el que va dificultar el inici de la cursa.
Dos errors! Dos errors em van fer perdre el lliderat de la prova, un de 6 minuts i un altre de 5. Aunque vaig arrivar primer encara faltava gent per arrivar i baixar-me del somni de guanyar. A la fi, vaig acabar 2on. a 59 segons del primer, amb dos errors garrafals!!! Qui sap?....
Em falta molta experiència i a voltes dubte que estic a l´altura de les circunstàncies. Sempre intente fer-ho be, pero si no es un error es un altre i sempre hi ha un motiu. Supose que em falten carreres en les cames... Probablement, es la pressió que porte jo i que ningú mès em fica. Es el primer any corrent la Lliga i deuria prendre-m´ho de diferent manera (ojalà faja cas dels meus propis consells jejeje).
La pròxima cita intentaré fer-ho millor siga en Villena o ja en València, no m´ho planteje encara, el dilluns decidiré.

2 comentarios:

  1. Tranquil home! no et fiques presio! Si no sera pitjor!
    Els errors son normals i conforme vaies pasant carreres els voras abans de fer-los, de tot s'apren aixina que tranquil que per a ser el teu primer any estas de luxe!
    Ja vullgera jo anar aixi... jejeje
    Anim!

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Victor!! La veritat es eixa, cal anar passet a passet i agarrar experiència... jejej.
    Ens vem!!

    ResponderEliminar

¿Superando límites?

Hace menos de un año que escribí mi última entrada sobre cómo era mi vida y cómo me sentía, tanto a nivel personal como a nivel deportivo. P...